ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Π.Τ.Δ.Ε.
ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
DIVANI
CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ »
|
20/06/2014
|
|
Κοινωνία και Ειδική Αγωγή
|
|
|
|
Προεδρείο:
Κουρμπέτης
Βασίλειος, Παπαναστασίου Δήμητρα
|
|
Σπυρόπουλος Τρύφων
|
Προβληματισμός
και όψεις των στερεοτύπων και των παρεχόμενων υπηρεσιών για τα άτομα με ΑμΕΕΑ
|
13.00-13.15
|
Παπασπύρου Αικατερίνη,
Τάσση Χριστίνα,
Σούλης Σπυρίδων-Γεώργιος
|
Η
συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας της αναζήτησης του νοήματος ζωής στα
άτομα με κινητική αναπηρία.
|
13.15 - 13.30
|
Δούρου
Παναγιώτα
|
Η κοινωνική
υποστήριξη των ατόμων με ειδικές ανάγκες και τα αποτελέσματα της:
Παραδείγματα ευρωπαϊκών χωρών.
|
13.30 - 13.45
|
Σταυρακάκη Σοφία,
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
|
Οι στάσεις των
μαθητών Δημοτικού έναντι των συνομήλικων τους με αναπηρία
|
13.45 - 14.00
|
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
14.00 - 14.15
|
|
Διάλειμμα
|
14.15 - 16.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
|
|
20/06/2014
|
||
Θέματα Εκπαίδευσης
|
|
|
||
|
Προεδρείο: Καλέμης Κων/νος, Σταθοπούλου Δάφνη
|
|
||
Πανταζής Ε. Βασίλειος
Πάτσης Α. Μιχαήλ
|
Η διδακτική
προσέγγιση της «ελεύθερης εργασίας»: Ανθρωπολογική-παιδαγωγική θεώρηση
|
11.15-11.30
|
||
Κεφαλίδου
Άννα
|
Η σημασία και η σημαντικότητα της
παιδαγωγικής αξιολόγησης
|
11.30-11.45
|
||
Καλέμης Κων/νος
|
Η συμβουλευτική
παρέμβαση στην σχολική μονάδα: Οφέλη και μειονεκτήματα σε μαθητές
μεταναστευτικού υποβάθρου
|
11.45-12.00
|
||
Γαλίτης
Ν.Παντελής
|
Παρόν και μέλλον της εσπερινής
εκπαίδευσης στην Ελλάδα: νομοθετικό πλαίσιο, διαμορφωτικοί
παράγοντες-κοινωνικές συνιστώσες, σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα
|
12.00-12.15
|
||
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη
Σπυριδούλα,
Κατερέλος Γιάνννης
|
Τα κοινωνικά
δίκτυα στο σχολικό περιβάλλον και η ανάπτυξη τους.
|
12.15-12.30
|
||
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
12.30-12.45
|
||
|
Διάλειμμα
|
12.45-13.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»
|
20/06/2014
|
||
Αξιολόγηση
Μονάδων Ειδικής Αγωγής
|
|
|
|
|
Προεδρείο: Τόμπρου
Δήμητρα,
Ζαχαρογέωργα Τιμόκλεια
|
|
|
Παλάσκα
Σοφία,
Μαστροθανάσης
Κων/ντίνος,
Γκιόλας
Λάμπρος
|
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής
και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ): Προβλήματα και προοπτικές μέσα από τα μάτια των
διευθυντών των σχολικών μονάδων
|
13.00-13.15
|
|
Καλέμης Κων/ντίνος
|
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής
μονάδας: διαδικασίες ένταξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στο
σχολικό πρόγραμμα
|
13.15 - 13.30
|
|
Καλέμης Κων/ντίνος
|
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας: η διαφοροποίηση του ΑΠΣ και
οι διαδικασίες ένταξης μαθητών με αυξημένες μαθησιακές ικανότητες στο σχολικό
πρόγραμμα.
|
13.30-13.45
|
|
Καραβάνα Ευανθία, Γαλανάκη Ευαγγελία
|
Η σχέση της μοναξιάς με την προσαρμογή του παιδιού
|
13.45-14.00
|
|
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
14.00-14.15
|
|
|
Διάλειμμα
|
14.15-16.00
|
|
|
|||
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
DIVANI
CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
|
|
20/06/2014
|
||
Στάσεις και απόψεις δασκάλων-γονέων
|
Προεδρείο: Δημακοπούλου Μαρία, Αργυροπούλου
Βασιλική
|
|
||
Χατζηγεωργίου Αθηνά
|
Απόψεις των εκπαιδευτικών της Α’/θμιας
γενικής εκπαίδευσης σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών τους από
τους διαγνωστικούς φορείς
|
16.00-16.15
|
||
Κουντουριώτου
Παναγιώτα,
Δημακοπούλου
Μαρία
|
Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
απέναντι στο δικαίωμα των μαθητών με ε.ε.α. στη συνεκπαίδευση: ερευνητική
μελέτη
|
16.15-16.30
|
||
Κρύου Αναστασία,
Σταθοπούλου Δάφνη,
Παπαδάτος Γιάννης
|
Ο υποστηρικτικός ρόλος
των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης
|
16.30-16.45
|
||
Κοσμόπουλος Ιωάννης
|
Ο ρόλος του επόπτη στην
Ειδική Αγωγή. Οι απόψεις των δασκάλων των Τμημάτων Ένταξης.
|
16.45-17.00
|
||
Αργυροπούλου Βασιλική,
Γκότση Ελένη
|
Ερευνητική προσέγγιση
των αντιλήψεων και στάσεων των γονέων απέναντι στο θεσμό και τις παροχές της
ελληνικής ειδικής εκπαίδευσης- Συγκριτική Μελέτη με τις αντίστοιχες απόψεις
στο εξωτερικό
|
17.00-17.15
|
||
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
17.15-17.40
|
||
|
Διάλειμμα
|
17.40-18.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
DIVANI
CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
|
|
20/06/2014
|
||
Παρέμβαση στις αναπηρίες
|
|
|
||
|
Προεδρείο: Κούτρας Στέφανος, Στρούβαλη
Στυλιανή
|
|
||
Κούτρας Γ. Στέφανος
|
Ψυχομετρικό τεστ ανίχνευσης διαταραχών
οπτικής αντίληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας
|
18.00-18.15
|
||
Καλιατζιά
Ιουλία
|
Μουσικός Κώδικας για άτομα με πρόβλημα
όρασης και σύγχρονα μέσα πρόσβασης τους στη μουσική εκπαίδευση
|
18.15-18.30
|
||
Μαγκλαρά
Γεωργία,
Αργυρόπουλος
Βασίλης
|
Η προσέγγιση της
κλασματικής έννοιας από άτομα με αναπηρία όρασης: Μια πιλοτική έρευνα
|
18.30-18.45
|
||
Ευσταθίου Αναστασία,
Πολυχρονοπούλου
Σταυρούλα
|
Διδακτική Αγγλικών σε
μαθητές με προβλήματα όρασης: Οι διδακτικές πρακτικές των καθηγητών Αγγλικής
που υποστηρίζουν μαθητές με προβλήματα όρασης.
|
18.45-19.00
|
||
Παπαναστασίου Δήμητρα
Δούρου Παναγιώτα
Παπαδάτος Γιάννης
|
Η συνεργασία της τοπικής
κοινωνίας με τις δομές και τις υπηρεσίες της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα.
|
19.00-19.15
|
||
Στρούβαλη Στυλιανή
|
Η κοινωνική ενσωμάτωση των
ατόμων με προβλήματα ακοής μέσω Νέων Τεχνολογιών
|
19.15-19.30
|
||
|
Συζήτηση
|
19.30-20.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
DIVANI
CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
|
|
20/06/2014
|
||
Χαρισματικά παιδιά
|
|
|
||
|
Προεδρείο: Ρογάρη Γεωργία, Ξυπολιτά Ειρήνη
|
|
||
Λιάσκα Ευφροσύνη
|
Εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών
|
16.00-16.15
|
||
Κολέσια
Χρυσούλα
|
Διδάσκοντας χαρισματικούς και ταλαντούχους
μαθητές μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
|
16.15-16.30
|
||
Μούκα
Ελένη,
Καλαμπαλίκη
Αικατερίνη
|
Διαφοροποιημένες
στρατηγικές για τη διδασκαλία και τη διεύθυνση της σχολικής τάξης κατάλληλες
για τα ΥΨΙΜ
|
16.30-16.45
|
||
Ακτύπη Μάρθα,
Μαλικιώση-Λοϊζου Μαρία
|
Η εμπειρία των νοητικά
χαρισματικών παιδιών σε δημοτικά σχολεία της Αττικής.
|
16.45-17.00
|
||
Ξυπολιτά Ειρήνη,
Σταυρακάκη Σοφία,
Αντωνίου
Αλέξανδρος-Σταμάτιος
|
Η προβληματική της
διάγνωσης και της αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στους χαρισματικούς
μαθητές
|
17.00-17.15
|
||
|
Ερωτήσεις
- Συζήτηση
|
17.15-17.40
|
||
|
Διάλειμμα
|
17.40-18.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή
20/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
|
22/6/2014
|
Χαρισματικά Παιδιά
|
|
|
|
Προεδρείο:
Ταγκάλου Αγγελική, Γκότση Ελένη
|
|
Κυριακοπούλου
Κωνσταντίνα, Ταγκάλου Αγγελική, Ρογάρη Γεωργία, Κυριακοπούλου
Δήμητρα
|
Ο ρόλος του
κινητικού φλοιού στη κατανόηση της ομιλίας.
|
18:00-18:15
|
Κατσιαβριά
Ιωάννα
|
Οι προτιμήσεις
καριέρας και οι δεξιότητες των Χαρισματικών & Ταλαντούχων (Χ &Τ)
εφήβων: Μια μελέτη της σχέσης και των παραγόντων που την επηρεάζουν.
|
18:15-18:30
|
Πατηνιώτη Δήμητρα,
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
|
Αυτοαντίληψη-
Αυτοεκτίμηση παιδιών που φοιτούν σε Τμήματα Ένταξης
|
18:30-18:45
|
Καρατζένη
Ισμήνη- Χαρίκλεια, Πολύζου Μαριάνθη,
Σούλης Σπυρίδων - Γεώργιος
|
Η
διαφορετικότητα σε περίοδο Κρίσης… Κρίση οικονομική…ή κοινωνική;
|
18:45-19:00
|
Κονιδάρη
Αικατερίνη, Οικονόμου Μαρία
|
Ο Εθελοντισμός
εν μέσω οικονομικής κρίσης. Αναξιοποίητη πηγή προσφοράς στην Εκπαίδευση και
την Ειδική Αγωγή.
|
19:00-19:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
19:15-20:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»
|
20/6/2014
|
|
Θέματα εκπαιδευτικής πρακτικής
|
|
|
|
Προεδρείο: Κασιανός Παναγιώτης, Δούρου Παναγιώτα
|
|
Βοσκοπούλου Ευγενία
|
Η χρήση κινούμενων σχεδίων στην εκπαίδευση.
|
16:00-16:15
|
Μαρκετάκη Μαρία
|
Ο Κινηματογράφος και οι καινούργιες εκπαιδευτικές πρακτικές .
|
16:15-16:30
|
Κωστοπούλου Αγγελική
|
Η σημασία του παιχνιδιού στη διδασκαλία της ανάγνωσης.
|
16:30-16:45
|
Γιαννοπούλου Πηνελόπη
|
Ασκήσεις - Παιχνίδια για τη
διδασκαλία των Γερμανικών σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
|
16:45-17:00
|
Γιαννοπούλου Βασιλική
|
Μια ιστορία για τον present
simple.
|
17:00-17:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
17:15-17:40
|
|
Διάλειμμα
|
17:40-18:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Παρασκευή 20/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΠΕΛΛΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ»
|
20/6/2014
|
|
Θέματα εκπαιδευτικής πρακτικής στην Ειδική
Αγωγή
|
|
|
|
Προεδρείο:
Δράκος Γεώργιος, Παπαναστασίου Δήμητρα
|
|
Μαστρογιάννης Αλέξιος
|
Ο υπολογιστής ειδικό, γνωστικό και υποστηρικτικό εργαλείο στην
Ειδική Αγωγή: Μερικές παραδειγματικές, συνηγορικές περιπτώσεις
|
18:00-18:15
|
Δεληγιάννη Αργυρώ
|
Το παιδικό ιχνογράφημα της οικογένειας σε δράση( kinetic drawing
family test) ως ψυχομετρικό-
διαγνωστικό εργαλείο.
|
18:15-18:30
|
Καλυβέζα
Σταματίνα
|
Η αφήγηση και
η δημιουργία ιστοριών ως θεραπευτικά μέσα για τους μαθητές με σύνθετες
συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες-Παρέμβαση σε μαθητή με Asperger στη
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
|
18:30-18:45
|
Παναγάκος
Ιωάννης
|
Διαχείριση
προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Τεχνικές πρόληψης και τεχνικές
παρέμβασης.
|
18:45-19:00
|
Φραντζή
Πηνελόπη
|
Προσεγγίσεις
διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ΔΕΠ-Υ.
|
19:00-19:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
19:15-20:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
||
|
|
10:00-10:45
|
|
Κεντρική Ομιλία από την:
Ευαγγελία
Γαλανάκη ,
Αναπληρώτρια
Καθηγήτρια Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ.
«Μοιράζομαι
άρα υπάρχω: Ανθρώπινη φύση, κουλτούρα και εκπαίδευση».
|
Κ
|
|
Διάλειμμα
|
10:45-11:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
21/6/2014
|
Μαθησιακές Δυσκολίες
|
|
|
|
Προεδρείο:
Καραχάλιου
Αικατερίνη ,Παπαναστασίου
Δήμητρα
|
|
Κοκκινάκη
Αριάδνη
|
Διάγνωση
Μαθησιακών Δυσκολιών.
|
11:00-11:15
|
Βογιατζή
Μαρία, Σταμάτη Νίκη, Τσιμιτσέλης Ιωάννης
|
Μαθησιακές
Δυσκολίες- Μελέτη Περίπτωσης.
|
11:15-11:30
|
Οικονόμου
Καλλιόπη, Γκλεζάκου Μαρία
|
Δεύτερη
Ανάγνωση.
|
11:30-11:45
|
Αλεβίζου
Αναστασία, Παπαδάτος Γιάννης
|
Ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την προσαρμογή
των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
|
11:45-12:00
|
Καραχάλιου
Κατερίνα, Αντωνίου Αλέξανδρος- Σταμάτιος
|
Η δυσλειτουργία
της μνήμης στις περιπτώσεις δυσλεξίας.
|
12:00-12:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
12:15-12:30
|
|
Διάλειμμα
|
12:30-13:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
21/6/2014
|
|
Μαθησιακές Δυσκολίες
|
|
|
|
Προεδρείο:
Πολυχρόνη Φωτεινή, Γάκη Ανδρονίκη
|
|
Σακελλαρίου
Αικ., Καλογεράκης Ζ., Αναγνωστόπουλος Δ.
|
Διαχρονική
Μελέτη της Εξέλιξης της Αναγνωστικής Ικανότητας Μαθητών με Διαταραχές
Σχολικών Ικανοτήτων από την έναρξη ως το τέλος της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πιλοτική Μελέτη).
|
13:00-13:15
|
Μπαστέα
Αγγελική
|
Δημιουργία
πολυαισθητηριακής μεθόδου για δυσλεκτικούς μαθητές.
|
13:15-13:30
|
Γάκη
Ανδρονίκη, Αντωνίου Αλέξανδρος- Σταμάτιος, Πολυχρόνη Φωτεινή
|
Συμβουλευτική
υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και των οικογενειών τους.
|
13:30-13:45
|
Σταύρου Ζωή
|
Σύγκριση της
αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
ανάλογα με τη περιοχή φοίτησης τους.
|
13:45-14:00
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
14:00-14:15
|
|
Διάλειμμα
|
14:15: 16:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
|
21/6/2014
|
Θέματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης
|
|
|
|
Προεδρείο: Καραμπατζάκη Ζωή, Κρύου Αναστασία
|
|
Αντωνοπούλου
Ζωή
|
Ψυχικό τραύμα
σε πρώιμη ηλικία και επιδράσεις στην ψυχοκοινωνική προσαρμογή κατά την
φοιτητική ζωή.
|
11:00-11:15
|
Κυριάκου
Αγγελική
|
Ψυχική
ανθεκτικότητα στο Σχολείο – Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις
κρίσης.
|
11:15-11:30
|
Αβραμίδη
Ειρήνη
|
Επίδραση των
ψυχοσυναισθηματικών διαταραχών των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία: Μία
μελέτη περίπτωσης στην Ε’ Δημοτικού.
|
11:30-11:45
|
Παπαδάτος
Γιάννης,
Παπαναστασίου
Δήμητρα,
Βαλτού
Μαρία-Μυρτώ
|
Η
λειτουργία υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα.
|
11:45-12:00
|
Καραμπατζάκη
Ζωή, Σαρρής Δημήτριος
|
Το
διδακτικό παιχνίδι ως μέσον γνωστικής ανάπτυξης παιδιών με ήπιες δυσκολίες
μάθησης ηλικίας 4-8 ετών.
|
12:00-12:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
12:15-12:30
|
|
Διάλειμμα
|
12:30-13:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
|
21/6/2014
|
|
Θέματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης
|
|
|
|
Προεδρείο:
Σταθοπούλου Αγάθη, Σταθοπούλου Δάφνη
|
|
Σταθοπούλου
Αγάθη, Παπαδάτος Γιάννης
|
Έφηβοι με
οριακή νοημοσύνη στο γενικό σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το
άγχος των αξιολογητικών διαδικασιών.
|
13:00-13:15
|
Μουρκογιάννη
Κρυσταλλία, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος
|
Επίπεδα
επαγγελματικής δέσμευσης και ικανοποίησης σε σχέση με τους μηχανισμούς
αντιμετώπισης ψυχοπιεστικών καταστάσεων σε Έλληνες εκπαιδευτικούς γενικής και
ειδικής αγωγής.
|
13:15-13:30
|
Παπαδάτος
Γιάννης,
Ζαχαραγέωργα
Τιμόκλεια,
Τόμπρου Δήμητρα
Παπαναστασίου
Δήμητρα
|
Η αξιολόγηση μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές
Ανάγκες που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ
|
13:30-13:45
|
Φωτοπούλου
Ζωή, Τζεράχογλου – Κατσαρού Θεοδώρα
|
Μικτά
Βιωματικά Εργαστήρια Μουσικής & Ψυχοσυναισθηματικής Ανάπτυξης για Παιδιά
από 3-10 ετών.
|
13:45-14:00
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
14:00-14:15
|
|
Διάλειμμα
|
14:15- 16:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
21/6/2014
|
Μαθησιακές δυσκολίες
|
|
|
|
Προεδρείο:
Μπαστέα Αγγελική, Γάκης Κωνσταντίνος
|
|
Γάκης
Κωνσταντίνος, Καμπυλαυκά Χριστίνα, Πολυχρόνη Φωτεινή
|
Υποστήριξη
μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: Στρατηγικές μάθησης και μελέτης.
|
16:00-16:15
|
Αντωνίου-
Κρητικού Ιωάννα
|
Δομικά
στοιχεία προστιθέμενης αξίας σε εκπαιδευτικές εφαρμογές γλωσσικής
διδασκαλίας/μάθησης.
|
16:15-16:30
|
Μπαστέα
Αγγελική
|
Αξιολόγηση
πολυαισθητηριακής μεθόδου για δυσλεκτικούς μαθητές.
|
16:30-16:45
|
Μαστροθανάσης
Κωνσταντίνος, Ζουγανέλη Άννα, Κατσιφή-Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα
|
Η αξιολόγηση
της διδασκαλίας μεταγνωστικών στρατηγικών για την παραγωγή γραπτού λόγου
συμμαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και γλωσσικές διαταραχές.
|
16:45-17:00
|
Βασιλειάδης
Παναγιώτης
|
Πρωτόκολλο
παρέμβασης Vi.Va. Η εφαρμογή
μεθόδων παιδαγωγικής γυμναστικής στον τομέα της λογοθεραπείας.
|
17:00-17:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
17:15-17:40
|
|
Διάλειμμα
|
17:40-18:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
21/6/2014
|
|
Σχολικός εκφοβισμός – Αμεα
|
|
|
|
Προεδρείο: Λαμπροπούλου Αικατερίνη, Νιβολιανίτου Θεοδώρα
|
|
Παγούνη Μαρία,
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
|
Σχολικός
εκφοβισμός με θύματα μαθητές με ειδικές ανάγκες.
|
18:00-18:15
|
Γεραρής Ηλίας
|
Περιστατικά
σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-πρόληψη και
παρέμβαση.
|
18:15-18:30
|
Θεοδωρακοπούλου
Θωμαϊτσα,
|
Ο σχολικός
εκφοβισμός: Με ποιον τρόπο οι μορφές θυματοποίησης και βίας συσχετίζονται με
την εξωτερική εμφάνιση των εφήβων.
|
18:30-18:45
|
Αρβανίτης
Νικόλαος
|
Ερευνώντας τον
κοινωνικό και εκπαιδευτικό αποκλεισμό μιας κοινότητας ελληνόφωνων Τσιγγάνων
μέσα από την θεωρία της δομοποίησης: Κανόνες και πόροι που ανατρέπουν τις
παραδεδομένες ερμηνείες.
|
18:45-19:00
|
Χατζηγεωργίου
Σοφία, Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
|
Ο ρόλος
συγκεκριμένων χαρακτηριστικών προσωπικότητας (νευρωτισμού, εσωστρέφειας) στο
φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.
|
19:00-19:15
|
Λαμπροπούλου
Αικατερίνη, Καραμπατζάκη Ζωή, Φιτσιώλος Δημήτρης, Ανδρικοπούλου Νικολίτσα,
Αγγελίδη Παναγιώτα, Μπαούρδα Φωτεινή, Κοντούλη Κωνσταντίνα, Παπαδάτος Γιάννης
|
Το
Ιχνογράφημα της οικογένειας στην εκπαιδευτική και ψυχολογική έρευνα και η
σημασία του ως μέσο έκφρασης των παιδιών ηλικίας 8-12 ετών.
|
19:15-19:30
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
19:30-20:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
|
21/6/2014
|
Αυτισμός
|
|
|
|
Προεδρείο:
Μπουσδούνης Ιωάννης, Γκότση Ελένη
|
|
Κυριακοπούλου
Κωνσταντίνα, Κυριακοπούλου Δήμητρα, Ταγκάλου Αγγελική
|
Οι καθρεπτικοί
νευρώνες και το φάσμα του αυτισμού.
|
16:00-16:15
|
Παπαευσταθίου
Ελπίδα, Συριοπούλου Χριστίνα
|
Αξιολόγηση
Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε Παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
|
16:15-16:30
|
Γρηγοριάδης
Ανδρέας, Συριοπούλου Χριστίνα
|
Διαταραχές
Ύπνου σε Παιδιά με διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
|
16:30-16:45
|
Νίκου Αντωνία
|
Σύνδρομο Asperger και
εκπαιδευτική ρομποτική: Παρέμβαση με χρήση μικρών δομημένων προβλημάτων για
τη βελτίωση μαθηματικών δεξιοτήτων.
|
16:45-17:00
|
Ζιάκα
Βασιλική, Οικονόμου Κωνσταντίνος, Λουκανίκα Αναστασία
|
Ευρήματα και
συμπεράσματα από την πιλοτική εφαρμογή
ενός επιμορφωτικού πακέτου για
εκπαιδευτικούς. Αντιμετώπισης ατόμων με αυτισμό (hipe4asd).
|
17:00-17:15
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
17:15-17:40
|
|
Διάλειμμα
|
17:40-18:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
DIVANI CARAVEL HOTEL
Σάββατο 21/6/2014
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β΄»
|
21/6/2014
|
|
Αυτισμός, Σύνδρομο Down
& ΔΕΠ-Υ
|
|
|
|
Προεδρείο: Φουστάνα
Αγγελική, Δούρου Παναγιώτα
|
|
Ρούσου
Παναγιώτα, Συριοπούλου Χριστίνα, Αγαλιώτης Ιωάννης
|
Απόψεις των
Γονέων με παιδιά τυπικής ανάπτυξης για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών
με αυτισμό.
|
18:00-18:15
|
Χαριτάκη
Γαρυφαλιά, Μπαραλής Γεώργιος, Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
|
Εκτίμηση της
πρώιμης μαθηματικής ανάπτυξης μαθητών με σύνδρομο down.
|
18:15-18:30
|
Διαμαντόπουλος
Αναστάσιος, Ζάχου Βασιλική
|
Σχέση των
διαταραχών του Αυτιστικού φάσματος και της Διαταραχής ελλειμματικής προσοχής
με/ χωρίς Υπερκινητικότητα-βιογραφική ανασκόπηση.
|
18:30-18:45
|
Φουστάνα
Αγγελική
|
Η
γνωστική βάση και αναπαράσταση των ευφυών παιδιών.
|
18:45-19:00
|
Αντωνίου
Ανδριανή
|
Η διαταραχή
ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα
στους μαθητές, Αιτιολογικοί Παράγοντες και Θεραπευτικές παρεμβάσεις.
|
19:00-19:15
|
Βεργιοπούλου
Αθηνά
|
Η
σημασία των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων στη Ζωή των ατόμων με Ειδικές
Ανάγκες και η Αξιοποίηση τους στην Τάξη από τον Εκπαιδευτικό.
|
19:15-19:45
|
|
Ερωτήσεις -
Συζήτηση
|
19:45-20:00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Κυριακή,
22- 06- 2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α»
|
22/6/2014
|
|
Σχολικός Εκφοβισμός
|
|
|
|
Προεδρείο: Κοντογιάννης Μιχαήλ, Σταθοπούλου
Δάφνη
|
|
Κοντογιάννης Μιχαήλ
|
Εκφοβισμός και βία στο σχολείο
|
10.00 – 10.15
|
Καρούντζου Γεωργία
|
«Η
βία και ο εκφοβισμός περνούν την πόρτα του ελληνικού σχολείου»
|
10.15 -10.30
|
Δεληκάρη
Παρασκευή
|
Η σύγχρονη
«επινόηση» της σχολικής βίας: χαρακτηριστικά και αντιφάσεις
(κοινωνιολογική
προσέγγιση)
|
10.30 -10.45
|
Γρηγοράκη
Μαρία,
Περάκη
Φρατζέσκα,
Πολίτη
Αγγελική
|
Ηλεκτρονικός
Εκφοβισμός στην παιδική και εφηβική ηλικία: διερευνώντας το φαινόμενο όπως
εκδηλώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
|
10.45 -11.00
|
Σούκουλη
Χαρούλα
|
Γλωσσική Ανάπτυξη στην
Προσχολική και Νηπιακή ηλικία
|
11.00 – 11.15
|
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
11.15-11.30
|
|
Διάλειμμα
|
11.30 –
12.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Κυριακή, 22- 06- 2014
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»
|
22/6/2014
|
|
Σχολικός
Εκφοβισμός
|
|
|
|
Προεδρείο: Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα, Σπυρόπουλος Τρύφων
|
|
Παρασκευόπουλος Μαρίνος, Μπίλια Α.
Παρασκευοπούλου
Π.
|
Σχολικός Εκφοβισμός: οι κοινωνικές αναπαραστάσεις των μαθητών του
Δημοτικού
|
12.00 – 12.15
|
Γάκη
Ανδρονίκη, Αντωνίου Αλέξανδρος – Σταμάτιος
|
Σύγχρονες μορφές διαδικτυακής παρενόχλησης σε παιδιά και εφήβους
Προτάσεις αντιμετώπισης του φαινομένου
|
12.15 – 12.30
|
Ρεντίφης Γεράσιμος
|
Η σχέση του Σχολικού Εκφοβισμού με την οικογενειακή και τη σχολική
κοινωνικοποίηση του εφήβου
|
12.30 – 12.45
|
Σπυρόπουλος
Τρύφων
|
Σχολικός Εκφοβισμός …αναζητώντας μια εναλλακτική κάθαρση
|
12.45 – 13.00
|
|
Ερωτήσεις - Συζήτηση
|
13.00 – 13.15
|
Παπαδάτος
Γιάννης
|
Συμπεράσματα Συνεδρίου
|
13.15 – 14.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Κυριακή, 22- 06- 2014
|
ΑΙΘΟΥΣΑ
«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β»
|
22/06/2014
|
Ψυχολογία
- Νευροψυχολογία
|
|
|
|
Προεδρείο: Παπαδάτου – Παστού Μαριέττα, Αργυροπούλου Βασιλική
|
|
Ζαχαρογέωργα Τιμόκλεια,
Βασιλοπούλου Β., Γιαννάκη Ρ., Σακελλαρίου Αικ.
|
Ευαισθητοποίηση και αντιμετώπιση του άγχους των Πανελληνίων
Εξετάσεων σε Μαθητές της Γ΄Λυκείου (πιλοτική μελέτη)
|
10.00 – 10.15
|
Παπαδάτου – Παστού Μαριέττα
|
Meplusme: Διαδικτυακό
σύστημα ψυχολογικής και ακαδημαϊκής υποστήριξης σπουδαστών στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση
|
10.15 -10.30
|
Μπουσδούνης
Γ., Μπαστέα Α, Καράνη Ε., Παπαδάτος Γ.
|
Παιδαγωγική
Αξιολόγηση Παιδιών με Νευρολογικές και Κινητικές Αναπηρίες σε σχολική μονάδα
ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)
|
10.30 -10.45
|
Παπαδημητρίου
Αργυρώ, Σάλμοντ Ελευθερία
|
Η
Αυτονομία των Ατόμων με Νοητική Υστέρηση: Σύγκριση Μαθητών και Αποφοίτων
Ειδικών Εκπαιδευτικών Πλαισίων
|
10.45 -11.00
|
|
Ερωτήσεις-Συζήτηση
|
11.00 – 11.15
|
|
Διάλειμμα
|
11.15 – 12.00
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ DIVANI CARAVEL HOTEL
Κυριακή, 22- 06- 2014
|
ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Β»
|
22/6/2014
|
Ψυχολογία και
Σχολικός
Εκφοβισμός
|
|
|
|
Προεδρείο:
Μητσοπούλου Ευτυχία, Πλούμπη Αικατερίνη
|
|
Πλούμπη
Αικατερίνη, Αντωνίου Αλέξανδρος- Σταμάτιος
|
Αγχώδεις Διαταραχές, αυτοκτονικός ιδεασμός και χρήση ουσιών σε
παιδιά και εφήβους και η σχέση τους με τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού
|
12.00 – 12.15
|
Φραντζή
Πηνελόπη, Χολέβας Νικόλαος
|
Οι συναντήσεις- συμβόλαιο των εκπαιδευτικών που εκπονούν προγράμματα
Αγωγής Υγείας με θεματική τον Σχολικό Εκφοβισμό και την Ψυχική Υγεία και η
συμβολή τους στη βελτίωση των σχέσεων των μαθητών
|
12.15 – 12.30
|
Μητσοπούλου Ευτυχία
|
Αίσθηση του χιούμορ και χαρισματικά
παιδιά: Όταν ο έξυπνος περνιέται για «εξυπνάκιας».
|
12.30 – 12.45
|
|
Ερωτήσεις - Συζήτηση
|
12.45 – 13.00
|
Παπαδάτος
Γιάννης
|
Συμπεράσματα Συνεδρίου
(Αίθουσα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Α΄»)
|
13.15 – 14.00
|